Veckan

2009-11-28 | 15:58:30 
Rolig vecka.
Två tentor (läkemedelshantering och läkemedlesberäkning). Ett heldagsseminarium. Sista praktikveckan på 7:an. Jobbar nu i helgen båda dagarna på Utsikten. Ska rida Karl idag och det blir väl att jag hjälper Charlotte lite i stallet också.

I morgon kommer också Nadjas nya kompis. Får hoppas att dom kommer överrens och att allt går bra :) Har "beställt" fodermorötter också. Gott till både hästarna och mig :P

Det var mer än en månad sen jag jobbade sist och jag hade: hunnit glömma koderna till alla dörrar (slog bara in 7:ans kod hela tiden), glömma hur bra mina arbetskamrater är och vad kul det är att jobba ibland :). Kom också snabbt fram till hur mycket jag faktiskt har lärt mig under tiden på praktiken.

Men nu luktar det nybakade lussebullar, ska nog ta en innan jag rider :)



// Jenny

Kommentarer
Postat av: hamma

ELLER HRU! det skulle ja fan hga sagt...

aja



bad romance in my heart!



hur äre med dig?

2009-11-29 @ 11:49:28
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0