Tråkigt.

2009-11-23 | 20:12:44 

"Lånade" den här från Camillas blogg... (fast nej, jag kommer inte lämna tillbaka den ^^)

1. De 3 senaste köpen jag gjort är julklappar, julklappar, schampoo
2. Den största kändis jag har nummer till i mobilen är hmm, mig själv?
3. Det senaste jag googlade: Mna- skalan (på praktiken)
4. Mitt absolut sämsta köp någonsin årets julklappar
5. I min handväska har jag just nu pennor och annat som behövs inför tentan i morgon.
6. Min favoritgata i världen är Gräsmossens gata? ;)
7. Mitt signaturplagg är...hmm, gissar på klänning o leggings ;P

8. Det absolut finaste/dyraste i min garderob är: min balklänning!                                                                                                                                                                                                                                                                  9. Jag är beroende av lipsyl
10. Min personliga stil kan beskrivas med dessa tre ord: ingen aning faktiskt
12. Jag har aldrig köpt något från Lidl ^^
13. Jag fyndar bäst på hästaffärer
14. Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja Viktorias :) 
15. Mitt nästa stora inköp Förhoppningsvis greys säsong 5
16. Min stilikon är mig själv, om man nu får svara så ;P
17. I min skosamling har jag väldigt blandat
18. Min drömväska är Den jag har nu såklart ;)
19. Varje månad shoppar jag för alldeles för mkt
20. På nätet shoppar jag helst just nu från Börjes
21. Min favorit-modeblogg är läser inte sånt.  
22. Jag är som snyggast när jag är nyvaknad, men håret ståendes åt alla håll (eller inte...)
23. Om jag vill ha smakråd så frågar jag Nadja såklart, man får bara positiva svar!
24. Mitt hår är halvlångt och blont
25. Mitt drömjobb är. Borde logist sett vara ssk, men nu känns det som om jag inte har en aning.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jo det tyckte jag oxå :)

Det beror på vilken tid du ska dit. Jag är hos Cissi på förmiddagen tror jag ^^

2009-11-23 @ 20:27:08
URL: http://chalottelundstrom.blogg.se/
Postat av: Camilla

"Den största kändis jag har nummer till i mobilen är hmm, mig själv?"



FEL FEL FEL!

Camilla såklart, med en reklamfilm, en rånarfilm, diverse musikuppträdande och snart en cabaré i bagaget borde svaret vara Camilla! :D

2009-11-24 @ 15:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0