New Moon

2009-11-21 | 21:43:36 

Hmm, 4:e inlägget idag på typ en haltimme? Men jag kom på en sak till - var ju på New Moon tillsammans med AK i går kväll. Vi fick mota bort några småungar från våra platsen, dom trodde tydligen att vi ville sitta allra längst ner när vi hade bra platser högre upp. det ville vi inte. 

Filmen var sådär, inte jättebra, men inte jättedåålig heller. Lite seg ett tag och boken är ju mycket bättre, som det brukar vara. Men i alla fall värd att gå och se om ni inte redan har sett den!
Det blir snart bio igen - Luftslottet som sprängdes. Ska försöka hitta en ledig kväll snart så det blir av =)


Kommentarer
Postat av: charlotte

hej!

Jag raderade alla bilder från, du vet där bilderna läggs in, jag trodde de skulle vara kvar på själva bloggen... men tydligen inte :(((( Ska ladda upp ALLA bider imorgon igen :P

Smartskalle jag är va? hehe!!



Jo, jag tror hon som sa de är allmänt avundsjuk. + Att hon har nyss börjat inom ridning och kan typ ingenting ;S



Självklart kan vi rida tillsammans! ;) Bara du hör av dig när du ska ha han så kan jag ju följa med ett par gånger på Ridbanan ifall du vill lära känna honom lite ordentiligt ;)

2009-11-21 @ 22:02:54
URL: http://charlottelundstrom.blogg.se/
Postat av: charlotte

Jag måste se filmen, 1:an säjer många var bättre? Jag har sett 1:an :)

2009-11-21 @ 22:05:55
URL: http://charlottelundstrom.blogg.se/
Postat av: Camilla

läskigt med en hal timme :s haha

2009-11-21 @ 22:24:55
Postat av: AK

Japp :) Bara du säger till när du hittar en bra kväll så ringer jag :)

2009-11-22 @ 10:11:37
Postat av: Camilla

Du, New Moon är bra! jättebra! Säg inget annat, okej? :D

2009-12-01 @ 20:38:04
URL: http://camillacarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0