Nya ridbyxor =)

2009-05-22 | 15:56:56 

Jag kunde bara motstå dom ngra månader, nu är dom på väg hem till mig! Hoppas att dom passar... För det priset (1800kr!!!) vill man ju att dom ska vara perfekta =).
Det är seriöst riktigt tråkigt att inte rida, Nadja ska ju vila i 2-3 veckor till. Och dessutom är Olle halt annars skulle jag ha lånat honom i helgen.
Ska till vårt andra stall i alla fall, med Charlotte, det kommer nog att bli kul hoppas jag.

Annars blir helgen lugn, ska väl vara hemma mest tror jag, lovar pappa att hjälpa honom att släppa ut lite kalvar på bete. Sen har jag ju stallet eftersom Linn åker till Umeå i kväll. Får väl hoppas att Olle mirakulöst blir frisk så jag kan rida lite också :P

Kvällen kommer nog att bli tråkig, bara jag och mamma hemma, dom andra ska på traktor-pullig i Lidköping. Med min huvudvärk som inte vill gå över så blir jag väl kvar hemma, får väl kolla på Tv eller gosa med Nadja...

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är REDAN nervös! kommerdu?

2009-05-23 @ 00:00:15
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hmmm fredagen tror jag. inte säker! hihi! hur långt har du?

2009-05-24 @ 00:30:53
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: Hanna

Alltså ridbyxor för det priset?

Hur f*n har du råd kvinna? :o



Jag köper dom för typ max 300.... haha.. Och alltid helskodda då ;)



sv: Avstånd: 248,2 km Restid: ca 3:13 timmar





så står det för mig på eniro till vaggeryd :) så typ nästan samma som du. klart du ska komma!

2009-05-24 @ 21:49:21
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: AK

Wow !! Det var inte lite...

2009-05-25 @ 09:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0