Mixat & blandat

2009-05-03 | 15:17:52 
Nadja är helt knepig. Har bestämt mig för att hon ska få vila 3,5 veckor. Veterinären sa ju 3-4 så då passar det ju bra! Dessutom är jag ledig i mitten av nästa vecka så då kan ja gå ut och gå med henne :) Får bara se till att hon inte springer, som hon brukar vilja göra (med mig lååångt bakom). Får väl ta träns eller repgrimma på henne. Sen blir det skönt att komma igång och rida igen om allt går bra!

Ska väl fixa hö nu, sånt orkar man inte innan man jobbar, då vill man bara slänga in det i badkaren i hagen innan man fortsätter att halvsova till frukostbordet...


Jobbade idag, det slog mig att det är orättvist, att livet slår så hårt mot vissa...

Besöksrekord igår på bloggen: 50 personer =)

Laddat upp inför kvällen med att passera ICA på vägen hem och handla chips med dip och naturgodis =) Så nu är det bara att hoppas att filmerna är bra också, men det tror jag.



Frivillig ensamhet är frihet!

Kommentarer
Postat av: Camilla

du får väl springa ikapp henne då? ;)

2009-05-03 @ 16:19:41
Postat av: ems

Kul med en till hästblogg! :)

Sådana finns det inga många av.

2009-05-18 @ 13:07:49
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0