Fjordhästar i Hästmagazinet!

2009-05-18 | 21:12:03 
Fick senaste nummret av Hästmagazinet på posten idag (nummer 6) och i artikeln om "svaren på dina 10 största ridproblem" är det massor fina bilder på fjordisar när dom gör sidvärtesrörelser och övergångar och massor mer!
Riktigt kul att dom väljer att ta med en fjording på dressyrsidor i en sån stor tidining, kanske kan de krossa en del fördomar som folk har.
Annars väntar jag på nästa nummer, när det ska stå en massa om olika bett och somriga saker. Det behövs när det är sånt här tråkigt, regnigt väder.

Hästarna lekte i leran idag, full fart och bakutsparkar och leran flög åt alla möjliga håll :P

Annars har jag jobbat i helgen och i lördags lånade jag Olle och var borta till paddocken och longerade honom. Det gick hyfsat, i alla fall tills dom kom bort med Scarlet för då fick Olle annat att tänka och titta på. 


Söta igelkottar bakom huset =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi fick den oxå på posten men har inte kollat i den än, shit va kul att dom tog fjords :D:D bort med äckliga fördomar!



nu är jag frisk! eller ja, äter penicillin till lördag, DÅ är jag helt frisk. ska tävla på tors :) med majsan.



åh ja visst är fölisen söt :D

2009-05-18 @ 22:12:36
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0