En "hårdplugg" vecka kvar!

2009-05-29 | 10:33:35 
Dålig uppdatering, men nu är det hårdplugg som gäller inför sista tentan som är på torsdag nästa vecka. Skulle vara riktigt surt om jag skulle få underkänt på den när jag inte har fått det på några andra. Blir nog mer uppdatering då, när sommarlovet börjar och jag ÄNTLIGEN ska få börja rida Nadja igen!!!

Annars så ska jag jobba i helgen som kommer, fixa lite nya hästhagar och öva på att backa med traktor och vagn. Plugga lite också blir det nog.
Man är helt omotiverad att plugga, man vill ju ha sommarlov! Speciellt när det är så fint väder om det verkar vara idag. Ska sätta mig i hammocken, gunga lite, plugga och kolla på hästarna när dom solar och äter gräs :P Får väl hålla ut en vecka till, sen är det ingen skola förrän den 3 september!

Hörs efter torsdag, eller innan om jag hinner ;)
Då är det sommarlov, med massor ridning, sol, glass, jobb och resor!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack så mycket! :)



Skönt med sommarlov, det fick jag idag :)

2009-05-29 @ 20:19:49
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Hani

Säger det samma!

Pluggpluggplugg....



Så himla skönt med lov på torsdag! Helt stört :D

rida varje dag utan att behöva känna sig stressad för man har massa skitplugg...



Okej då kanske inte det är så smart att åka dit om det är dagen innan tentan :p Men du missar något roligt, vi kommer ha köp/byt och sälj kväll då också. (samtidigt alltså) det hade varit kul att träffas också :) Jag ska ju ha med Majsan dit :D



Vad skönt att nadja blivit bättre iaf!

2009-05-30 @ 09:26:30
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0