Walking in the moonlight

2009-03-12 | 21:39:24 
Vill först kommentera syrrans kommentar till förra inlägget med att hästar inte alls är farliga. Det är bara Olle som är lite oberäknerlig och busig ibland...

Haha, pappa försöker övertala mig att följa med på Pub-kväll med LRF. Tror inte att jag följer med i alla fall. Fast får väl se. Man vet ju aldrig. Har inte träffat ngn mer än mamma o pappa idag, känner mig lite utanför här ute i skogen :P Men det kan också vara skönt ibland. Fast inte idag :P
Imorgon blir en ansträngande dag, ska plugga, rida, fixa stallet och försöka få en ledig kväll. Och sen MÅSTE jag kolla om tentaresultatet har kommit upp. Börjar bli nervös nu, det är ju sista dagen för dom imorgon att lägga ut det. Hoppas jag klarade det.

Gick en månskenspromenad förut. Tillsammans med pappa och Lovis, det var skönt att komma ut en stund på kvällen. Vi gick en sväng förbi stallet också på vägen hem.


Jag saknar dig så <3
17 år tillsammans kmr jag aldrig att glömma <3

Kommentarer
Postat av: AK

Ska du ut på krogen så kan du ju ringa mig om du vill ha lite action ;) Hahaha



Kissemissen :(

2009-03-13 @ 15:31:59
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0