Söndag, snart vardag igen

2009-03-01 | 10:34:19 
Vaknade och var jättehes i morse. Inte så kul. Har inte hunnit med så mkt mer än att smörja tränsen i morse, det behövdes, så nu är dom fina igen. Det måste nog vara en av dom tråkigaste sakerna att göra när man har häst, till och med tråkigare än att fylla höpåsar :P

Bion i fredags var bra, filmen var verkligen värd att se. Bättre än jag trodde och 2,5 timmar gick snabbt :) Skådespelarna var riktigt bra, de flesta i alla fall. Synd att dom två som kommer inte kommer att komma ut på bio bara, då hade jag lätt gått och kollat på dom också. Även fast dom hade höjt priset till den här filmen.

Igår så hade jag en lat dag efter en sovmorgon som blev ganska lång :P Red en sväng med Nadja barbacka och träffade bland annat Charlotte & Cissi när jag skulle kolla hur paddocken var. En isbana sa dom men det var den inte, så det går nog att rida dressyr där idag, bara solen kommer fram. Om min hals tillåter det, men det hoppas jag. Man rider dressyr så bra med nysmörjt träns :P

Melodifestivalen igår var ju knepig. Nummer två var ju helt klart en kopia av en annan låt, det hördes ju lång väg. Synd att dom får tävla vidare i andra chansen. Annars så var det rätt låtar som gick vidare till finalen, tycker jag i alla fall. Att Sarah hade jobbat på sin koreografi i ett halvår märktes inte, hon, som syrran sa, stog ju nästan stilla på samma plats hela tiden :P Fast så var det ju en ballad också...

Nu ska jag kurera min hals :)

Kommentarer
Postat av: AK

Usch... Hes är ju ingen hit precis...



Dåligt att de inte förvarnar att priset har höjts tycker jag !! De måste de ju berätta !! KOnstigt att folk laddar ner filmer istället...



Men filmen var värd att se :)

2009-03-01 @ 13:19:17
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0