Måndag, inte en helt vanlig dag

2009-03-16 | 17:11:59 
Blev ngra rader idag i alla fall :)

Hann med en massa i helgen: rida båda dagarna, fixa stallet båda dagarna, smörja tränsen, klippa manen på Nadja, plugga, sy om en klänning som jag tänkt göra i ett halvår, titta på melodifestivalen tillsammans med familjen + Fanny, pratat med AK, osv...
På dressyren i lördags var det någon som glömt plocka bort en cavalettibom och Nadja som var jättepigg tog ett litet skutt över den varje gång, och jag som satt barbacka höll på att ramla av varje gång...
Jag kan inte säga att jag tyckte att det var rätt som vann melodifestivalen (höll på stenhårt på Måns), men det var å andra sidan inte den sämsta heller, så jag är inte helt missnöjd. Det kan faktiskt bli spännande att se hur det går för henne i eurovision. Kanske ska kolla?
 
Ska ut till stallet sen, och prata med Linn om ifall vi ska beställa från Hööks & börjes, båda på en gång eller inte.. Jaja, det fixar sig, ska hälsa på Casper också, var ju mer än en  vecka sen jag såg honom sist. Fast nu växer han inte så fort längre, och tur är väl det :P

Har haft VFU idag; mer om det en annan dag, orkar inte nu ;P
En bild från när det var som finast i vintras:


Kommentarer
Postat av: hannifer

Jag är också sugen på att beställa från börjes, och kanske ska till hööks snart, även fast jag inte alls vet vad jag ska ha för nåt..

du har inget brunt ponny träns eller ljusbrunt full träns till salu?:) kramis



har ni vår föressten?

2009-03-16 @ 22:06:14
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-03-22 @ 20:41:11
Postat av: hani

jag fatta inte var våren tog vägen liksom :o



beställde ett assnyggt ljusbrunt träns från www.hastprodukter.se! :D

2009-03-22 @ 20:42:06
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0