Ergonomi och hockey???

2009-03-23 | 16:55:45 
Ergonimiföreläsning idag. Tänk vad lätt saker kan gå om man bara vet hur man ska göra. Gick grymt lätt mot vad jag brukar göra när jag jobbar...
Ska nog börja samla på kommentarer, som typ idag "gör vi så på Jenny så kommer hon ju flyga in i väggen". osv.
Jag bara glömmer bort alla ;P

Iaf så är det min staldag idag och i morgon. Ska väl ut och fixa det snart så det blir gjort för idag i alla fall. Imorgon är det VFU igen. Ska gå 7-18,30 lååång dag :P Kommer vara trött sen...
Min syster letar biljetter till elitserien i hockey tills på onsdag kväll, färjestad mot ngt lag. Får se om hon får tag i några. Det verkar vara fullt, färjestad kan ju tydligen gå till final då. Får se hur det blir, ska ju börja 7 på torsdag morgon också. 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Skellefteå AIK! :D stryk dom ska få :D

2009-03-23 @ 18:12:54
Postat av: AK

Hahah du får börja göra det ;)

2009-03-23 @ 18:31:18
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: hannifer

haha du är typ den enda som tycker tränset är snyggt. min morsa säger att det ser gult ut.

men jaja, jag ÄLSKAR det!



du får väl börja klippa gräs nu till sommaren, fast nu kan man ju börja skotta snö igen :s

2009-03-23 @ 19:33:52
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0