En sjuk Nadja

2009-03-28 | 15:16:21 
Nu när jag kom ut och skulle rida så var Nadja jättestel i baken och fick inte alls med sig bakbenen när hon gick. Tror att det är korsförlamning, eftersom hon inte hade något täcke på sig i snöstormen igår. Hon har ju fått det en gång förut när hon blev för kall och nu har hon ju tappat en hel del vinterpäls. Så nu blev det boxvila och fleecetäcke och hoppas på att hon är bättre tills i morgon, annars blir det veterinären som får komma ut. Nadja är ju så himla förtjust i veterinärer. Man vet aldrig hur det kommer att sluta.
Nu gnäggar hon så fort hon får se något röra sig, och vill komma ut. Stackaren, hon vill väl inte stå där när Olle är i hagen. Fast Olle vill ju inte heller stå i hagen när Nadja står inne. Ska ta in honom tidigt i kväll så dom får sällskap.

Så nu fick jag massor med ledig tid, det har jag inte haft sedan förra sommarlovet. Har pratat med Pelle en stund, var ju ett tag sedan sist nu. Ska väl göra mig i ordning inför kvällen sen. Kanske åka och hämta Partylite sakerna hos AK innan jag åker vidare till festen sen =).

Kommentarer
Postat av: hani

fy va tråkigt :// hoppas hon blir bra snart hurru! :D



vad skönt att sakeerna passa :D

2009-03-29 @ 12:54:46
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0