Akutenbesök

2009-03-09 | 19:42:28 
Igår när jag skulle ut och rida och skulle ta in Nadja så skulle Olle bita mig. Sen lyckades han slå upp huvudet i mitt huvud. På vänstersidan. det gjorde riktigt ont men det gick över så jag tänkte inte mer på det.. Senare på kvällen så fick jag helt plötsligt världens huvudvärk som inte gick över med ipren så jag vilade en stiund. Sen när jag gick upp så såg jag suddigt på vänster öga. Det var som om det var en hinna över ögat.
Så dom på akuten sa att jag skulle åka in eftersom det kunde vara en hjärnskakning. Och samtidigt som jag kom in så kom det ju naturligtvis in en ambulans så jag fick vänta :/
I alla fall så övergav läkaren tanken på en hjärnskakning ganska snabbt och trodde att det var en blödning vid ögat i stället, men som tur var så var det inte det, i alla fall inte enligt skallröntgen. Till slut fick jag åka hem igen och sova. Mådde lite bättre i morse och makade mig iväg till skolan i alla fall, men orkade bara vara kvar till lunch när huvudvärken kom tillbaka och jag ser ju fortfarande inte riktigt bra på ögat. Hoppas det blir bätttre snart.
Blev inte många timmars sömn i natt så ikväll blir det tidigt i säng, imorgon blir det bussen som går 7. Om jag inte är sämre.

Ha d bra!
(och akta er för hästhuvuden :P)

Kommentarer
Postat av: Camilla

säer ju att hästar är farliga :$ ;)

2009-03-09 @ 21:08:32
Postat av: AK

Men fyy !! Vad hemskt, hjärnskakning är fan inte skoj !! Men jag fick sängläge i 4 veckor jag ^^ Krya på dig gumman !! :)

2009-03-09 @ 21:19:51
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0