Snart dags att börja simma....

2009-06-12 | 19:53:14 
... för det är översvämmning utanför stallet!

Var ute och red i ruskvädret förut, trots regnkläder blev jag genomblöt. Och kall. Så nu blir jag säkert förkyld igen. Nadja gjorde allt för att komma undan regnet. Hon gjorde fina skänkelvikningar längs hela vägen för att få svansen mot vinden. Synd att dom inte är lika fina när man är på dressyrbanan.
Länsstyrelsen var här förut och gjorde kontroll av våra 2 stall och av hästarna. Vi blev godkända som tur var. Välvårdade hästar och jättefint stall =)

Var in till Dfs förut, handlade blommor och åkte hem till Kicki för att gratta på studenten. Hade vardagskläder under jackan eftersom jag bara skulle lämna blommorna, men Kicki lyckades övertala mig att komma in bland allt folk, och dessutom träffade jag min gamla tyska lärare Ulla-Britt där. Lite småpinsamt. Fick berätta vad alla från vår gamla tyskagrupp gör nu. Synd att jag inte visste det :P

Nu blir det popcorn, nya Marabochokladen med jordgubbar och en paradisask tillsammans med en film som jag hoppas är bra =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

usch då! Det är väldigt blött utanför vår stallplan också. Förmodligen så kommer det väl regna hela sommaren, precis som vanligt... =/

2009-06-13 @ 16:08:22
URL: http://emeralds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0