Nymålat i värmen

2009-06-29 | 17:02:43 

Så här blev bommarna när de blev klara, alltså efter typ 8 timmars arbete. Fast jag tror att färgen kommer att lossna ganska snart, jag tänkte inte på att det inte är så bra att måla dem i solsken. Färgen började att koka...
Och precis innan jag skulle börja att måla dem så pratade jag ju med dom borta i stallet, som naturligtvis hade varit iväg och köpt 40 stycken riktiga bommar. Men jag gjorde klart dem i alla fall, får väl ha dem till banan i skogen sen. Blir kul att måla 40 bommar sen, men då är vi ju fler som tur är!

Snart ska jag åka till Vismen och bada med familjen. Det ska bli skönt, termometern stannade idag på 43 grader i solen och 34 i skuggan. Var riktigt varmt att jobba också, men jag tog faktiskt bilen i stället för att cykla. Hade ingen lust att cykla hela vägen hem mitt på dagen eftersom jag hade turen att sluta vid ett.
I morgon är det sommarfest på jobbet & jag jobbar 14-21,30 Har jag tur så får jag vara ute en del på eftermiddagen då :)

Ha de bra i värmen, man får njuta så länge det varar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0