Najda lyckas med allt

2009-06-20 | 17:04:30 
I morse lyckades Nadja med 3 saker:

1, Se ut som ett levande åskmoln när jag kom.

2, Få huggtänder att växa ut och förvandla medicinsprutan till mos.

3, För att sedan se helt oskyldig och söt ut...

Synd för henne att jag har leta upp hela 3 stycken sprutor till så hon inte kommer undan medicinen. Hon ska bli bra om jag så måste bända upp munnen på henne.

Olle försvann idag också, eller försvann och försvann, det var ju bara 300 meter bort til grannen eller ngt liknande. Hoppas han trivs där, Nadja är ju inget vidare sällskap nu i alla fall. Förra gången hon hade boxvila sa Linn att man fick öppna boxen med grepen på morgonen för att hon hade sånt humör :P


Nu ska jag ge Nadja medicin, innan jag åker till Ida med min syster, hoppas Elin hittar dit också :)

Hittade den här fina bilden på datorn:

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha skitsnygg ju! (a) :D

2009-06-21 @ 11:16:09
Postat av: Bea

Ja, okej :) vad väntar du på för resultat? =) Glad midsommar i efterskott!

2009-06-21 @ 17:22:37
URL: http://trize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0