Det gör ont överallt...

2009-06-15 | 21:09:56 
... eller i alla fall nästan.
Har ont i nacen/ armarna sen jag jobbade i går och i skrattmusklerna sen utbildningsdagen på jobbet idag. Sen gick jag nyss en långpromenad med Lovis så jag har ont i benen också. Dessutom så valde en massa katter att vandra omkring där vi skulle gå idag så då gjorde ju Lovis "jaga-katten-energi" sig påmind i mina armar när hon ville springa efter dom.
Ska inte jobba förrrän på söndag kväll nu, skönt :) Ska ta det lungt, umgås och rida på Nadja och städa...

Lite jobbigt att jag skulle jobba i söndags, annars skulle jag ha följt med Linn & Emma till Strömsholm och kolla på hästkapplöpning. Det är faktiskt ont om hästevengemang så här i början av sommaren.

Fanny hittade en westerntävling i Karlstad i juli, tre dagar. Och kan ni gissa? Jag jobbar naturligtvis alla tre dagarna. Ska försöka komma dit i alla fall, vi åker nog en förmiddag när jag jobbar eftermiddagen. Lite surt faktiskt!!!! Vi kommer ju inte hinna vara där mycket mer än 2 timmar och titta.

Hittade den här bilden på Emil och Nadja i helgen. nadja ser verkligen liten ut bredvid honom, nästan som en C-ponny eller något =)


Nu ska jag nog läsa lite i en bok faktiskt. Är trött, men i morgon kan jag sova precis hur länge som jag vill! Hoppas på att rida ut tillsammans med Linn på kvällen i morgon :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin sommarbild;) Men är jutyp sån kyla nu...:///

2009-06-15 @ 23:30:43
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0