Sweet dreams or beautiful nightmares ?

2009-07-07 | 19:03:01 
Biljetter för mig & Ida till premiären av Harry Potter är bokade!
Tur att vi typ var först att boka, hoppas på bra platser!

Ska ut och springa/ gå med Lovis sen. Igår fick vi nästa släpa med henne sista biten hem, den lilla latmasken :P Sen blir det glass, köpte det precis av glassbilen, av en chaufför som var snabbare på huvudräkning än mig.
Spelade sims förut, typ alrig gjort det förut, skaffade mig en hund, sen blev den för jobbig och jag fick skapa en ny familj, utan hund... Tröttnade lite på det, men det var kul att göra ett eget kvarter och fixa husen!

Gjorde nyss ett test "Hur väl känner du dina vänner?" på facebook. Insåg att jag nog inte känner dom så väl eftersom jag bara fick 5 av 10 rätt. Fast å andra sidan så kan man ju känna dom bra utan att veta i vilken månad dom fyller år...

En gubbe sa till mig att jag hade ett skitjobb när jag jobbade en dag. Just då hade jag faktiskt lust att hålla med honom. Nu undrar jag vad jag ska göra till höst, om jag har lust att fortsätta med 2 år till på universitetet till något jag inte är säker på att jag vill bli? Det är nog egentligen ganska osmart...

I morgon jobb 7-15. Sen ska Nadja få komma ut i hagen en halvtimme!


Förresten så älskar jag min ögonfärg och mitt hår, om jag får vara lite självgod en stund ;)

Kommentarer
Postat av: hanna

Söt bild :)



sv: tack<!

2009-07-08 @ 13:27:56
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0