Storstädning av stallet osv.

2009-07-20 | 21:56:20 
Det var länge sen nu, men jag har typ bott på jobbet känns det som. Men nu är jag ledig i hela två veckor, om dom inte ringer efter mig såklart, det vet man ju aldrig.

Våran granne grävde upp några stenar ur vägen en dag och la dom vid kanten, dom var var kanske max 40 cm höga. Sen när jag släppte ut hästarna i hagen bredvid så blev dom jätterädda, resten av dagen. Vågade inte ens gå till den änden av hagen. Lite sött faktiskt, fick några fina bilder på dom.

Storstädade halva stallet idag, eftersom Nadja står inne lite fortfarande så tar jag den andra delen senare. Skrubba väggar, högtryckstvätta och desinfecera. Så nu är halva stallet lagligt (man måste göra den 1 gång per år enligt lagen). Det blev mycket renare i alla fall, väggarna blev träfärgade igen och sånt =)

Ifall någon undrar så har Nadja betesreducerare på sig, så att risken blir mindre att hon får fång igen!





Kommentarer
Postat av: Anonym

möhö TACK! ;D

2009-07-21 @ 19:16:18
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: AK

Vad fin hon är :)

2009-07-26 @ 21:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0