Nu har vi tomt med sjöutsikt!

2009-07-12 | 12:10:01 






Hade tänkt släppa Nadja i den hagen där bilden med vattenkaret var, tur att jag hade en annan hage som fungerade bättre. Jobbigt att det ska börja regna i kväll igen, vi behöver inget mer vatten. Källaren är också full med vatten.

Det är skönt att vara lite ledig nu i alla fall, även fast man inte kan göra så mycket. Läda lite böcker, pratat med AK lite i telefonen och sånt. Storstädade i går också. Ska klippa Nadjas man idag så hon blir fin :)

Verkar tyvärr inte som om det blir något Fjord SM/NM i år för mig, eftersom Linn inte verkar så sugen på att följa med. Jag har räknat ut att det kommer gå 1000 kr bara i bensinpengar att åka själv.
Segersjö (Fälttävlans SM) blir det i alla fall, det ser jag fram emot...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0