Tenta imorgon :/

2009-01-14 | 19:25:59 
Det känns som att jag börjar få vanan inne - att universitetslivet börjar bli en vardag. Att plugga hela vardagarna, göra tentor och gå på föreläsningar. Nu är det "bara" tentan imorgon - sen är jag termin 2:are. Känns lite knepigt faktiskt, första terminen flög ju förbi i racerfart... Så nästa vecka är det bara 2,5 år innan jag är klar * suck* ... Fast det går nog snabbt det med, får hoppas på det i alla fall, sen får man hoppas på att det finns jobb också. Det är ju inte säkert... Jag har kommit på att vi snart har två veckors praktik. Det ska bli kul, hoppas på att få vara i närheten!

Jag red ut tillsammans med Charlotte & Lugge idag och båda hästarna var jättepigga:P Vi skulle galoppera och när Nadja kom ifall Lugge så drog han, och Nadja efter såklart. Tur att det inte kom någon bil, det var ju nästan mörkt ute också.

Måste bara berätta hur Olle äter morötter :P
När han kommer in så sticker han ner mulen i krubban med sån fart att dom flyger åt alla håll. Så sen får han leta efter dom i höt eller så får jag fiska efter dom lägst ner i hans vattenhink. Så om jag sticker ner handen i hinken så föjer han med ner med mulen och ska ha moroten :P Han är så söt!

Ikväll blir det nog att ta det lungt, läsa lite i en bok jag började i igår. Utmana syrran på guitar hero kanske eller kolla på Top Model :) En promenad med Lovis kanske om hon har hunnit torka efter duscen som jag nyss gav henne :P


Kommentarer
Postat av: hanna

Tack :) blev supernöjda med tröjorna



jo twilight ären bästa film som nånsin gjorts, ttyp! haha, läst böckerna?



2009-01-14 @ 19:31:05
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: Camilla

haha du förlorar ju bara på GH :D

2009-01-15 @ 17:41:58
Postat av: hanna

sv : ja jag har läst 1 och 2an men ska börja 3an nu!

jag tycker du ska läsa dom :d

kram

2009-01-17 @ 19:59:00
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: Persson ;)

Jaoo de gick lite fort :P men vi ska ju klara av året iallafall så vi får våra tröjor ;)

2009-01-20 @ 22:14:22
URL: http://jagharingenaningjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0