En ridtur i snön

2009-02-13 | 19:16:37 
Idag blev det en ridtur med Nadja på ett gärde eftersom Nella var sjuk. Men det var kul och Nadja var jättepigg. Till slut gav jag upp på gärdet, Nadja gick inte att få stopp på. Det enda hon hade i huvudet var att få galoppera. Men hon lugnade ner sig lite på vägen i alla fall. Tur var väl det.
Annars har jag pluggat respiratoriska sjukdomar idag och planerat lite för morgondagen i skidbacken. Letat upp mitt skicard osv. Lagat mat gjorde jag också åt mig och mamma. Pappa åkte till skogen och fick inte smaka ;P

På måndag blir det vaccination mot livmoderhalscancer och sedan direkt till skolan för en ny femtimmarsföreläsning :/ Jag få i alla fall inte lämna blod på ett tag nu och det var ju lite synd. Dom sa att jag inte får lika bra skydd mot varken det eller hepatit B som jag också vaccinerar mig mot nu. Och då är det ju onödigt, speciellt med tanke på hur mycket vaccinet kostar. Då vill man ju blir skyddad också. 
  
Pappa är nyfiken, han kollar Blocket på affärer som är till salu. Han hittade just en cykeltaxi för 250 000:- om det är någon som är intresserad? Eller ett café för en miljon? :P
Ifall ni inte har några andra framtidsplaner alltså ;P

Nu lockar mammas pannkakor =)


Lovis slickar sig om munnen


En ridtur i snön


Kommentarer
Postat av: hanna

sötisar .D

2009-02-24 @ 19:15:16
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0