En liten bildblogg

2009-02-25 | 17:21:08 




På den här snyggingen fick vi öva att sätta syrgas (grimma + mask) och suga rent luftvgarna. Han var faktiskt inte speciellt medgörlig, men det gick i alla fall. Nu är det bara att öva så man kan det till examinationen. På förmiddagen fick vi också öva på att mata + munvård. Vi fick också smaka näringsdrycker, det var INTE gott.



Det har också blivit två vändor in till Dfs och hämtat/ skjutsat syskonen... Men idag klarade brorsan körkortet så nu kan han sjutsa runt på sig själv så slipper jag :)



Har pluggat tillsammans med Nisse idag. Eller, han låg och snarkade bredvid mig :P Läst en del om hur en ssk ska förhålla sig till patienten. Vilken relation man ska ha.



Nya Börjes katalogen kom idag. Kul :) Fast som Linn sa så har mycket av sakerna gått upp i pris. Det är tråkigt. Får se om jag ska beställa något. Nadja vill ha en lädergrimma, ett nytt träns och nya benskydd (men jag vill ha beskydden från Hööks!).



På fredag blir det premiären av Män som hatar kvinnor =) Det ska blir riktigt kul. Hoppas den är bra nu bara :) Böev en promenad med Lovis idag också. Skönt. Åt ju semla igår och tårta blir det i kväll :P



Hittade bilder på dom vi minns <3


Kommentarer
Postat av: hanna

sv : kör in henne? :D

2009-02-25 @ 20:23:34
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: Elin

Grattis till Patrik :D

2009-02-25 @ 21:51:04
Postat av: AK

Åh vad härligt för Patrik :)

2009-02-26 @ 19:17:14
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0