A loooooong day

2009-02-12 | 21:55:06 
5 timmars föreläsning idag. Inte kul. Jag fick huvudvärk.
Jobbigt det är när bloggen krånglar, speciellt om man hade något att skriva om för det glömmer man ju bort så snabbt.

I morgon ska jag i alla fall rida en sväng i snön. Känner för att rida snabbt på ett gärde i all snö. Nadja är nog jättepigg för hon har vilat i 4 dagar :P Jag får väl försöka hålla mig kvar för på lördag ska jag ju åka skidor =). Det kommer nog inte att gå så bra för jag har inte åkt på ett tag, så jag får väl börja i dom blåa backarna :P Eller kanske till och med i dom gröna, för säkerhets skull :P I alla fall med tanke på att det bara är jag som har körtkort och vi vill ju gärna komma hem på eftermiddagen efter en lång dag i backen :P

Nisse var sjuk i går. Idag verkar han bättre. Tur det för jag hade inte orkat med att förlora honom nu också. Inte så tätt inpå Wille och Jerry. Livet är hårt ibland :/

Sov så gott =)


Nisse i ett träd =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0