Vilken trevlig dag :)

2009-12-21 | 19:35:18 
Det är något väldigt konstigt idag.

• Jag köpte en triss-lott för 25 kr och vann 50 kr.
• Jag kom 2:a i http://ronda.blogg.se tävling och vann en borste och en grimma från Hööks till Nadja.
• Jag fick resultatet från KTC-examinationen och jag klarade den.
• Jag fick reda på var jag ska ha praktik till våren och fick mitt förstahandsval på den ena och ett bra på den andra.
• Jag sitter på bussen på morgonen och sen går Ida på och väcker mig!
• Jag har sista tentan för i år och har en trevligt grupparbete med Sara, Malin och Malin.
• Nya bloggdesignen är snart klar, jag tror det kommer bli jättefint :)
• Min söta häst hälsar på mig med gnägganden
... och dessutom är det snö & snart jul!

Det borde finns fler sådana här dagar...


Kommentarer
Postat av: hanna

Det är just så att det är bra att dessa dagar inte kommer så ofta, för då skulle man inte uppskatta dom lika mycket!



SV: Ja visst har han! Helt otroligt :D Han är söööt

2009-12-21 @ 20:14:19
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0