Måste man ha en rubrik också...?

2009-12-28 | 20:12:10 

Vaknade igår med ryggskott eller nåt sånt, jätteont i ryggen hela gårdagen och det har fortsatt idag. Så jag har mest tillbringat min tid i sängen, fast nu börjar det i alla fall släppa.

Hovslagaren var ute till Nadja i dag, så nu har hon nya skor, broddar o snösulor. Det är skönt :) Och framskorna sitter fortfarande bak och fram :P
Jag fick småhäga lite över Nadja - gjorde riktigt ont i rygen att stå så länge.
Våran ladugårdskatt Wendy försökte bosätta sig under hovslagarens bil när han skulle åka, till slut fick jag ut henne och då skulle hon genast dit igen. Hon är allt bra knasig.

Dessutom har det snöat ännu mer idag, det är bra. Nu har man snö upp till knäna om man får för sig att hälsa på hästarna ute i hagen (eller om hästarna vägrar komma när man ropar så man måste pulsa ut och hämta dom).

I alla fall så lyckades någon (hunden eller katten) riva ner vårat pepparkakshus i går kväll. Att dom aldrig kan låta bli. Förra året så gnagde ju katten av non-stopen som satt på.

Gamla datorn = inga bilder...

// Jenny


Kommentarer
Postat av: Warnmark - Du kan bli veckans blogg -bloggen för dig och din häst

Sv; Ja det är riktigt fint :). Tror att det låg på drygt 4000:- ;/

2009-12-28 @ 20:26:43
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: AK

Träligt =/ Men skönt att ryggen börjar släppa =)

2009-12-29 @ 11:28:14
Postat av: Lovisa

Jobbigt med ryggen :(

Skönt att det snart är sommar xD

2010-01-01 @ 13:29:57
URL: http://nikonda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0