Så det kan bli.

2009-08-09 | 10:58:46 
Ikväll är det sista kvällspasset, sen har jag jobbat klart för sommaren! Det känns ganska skönt faktiskt, jag kommer ju tillbaka sen med förstärkningen så dom hinner inte sakna mig alltför länge =)

Ensilaget är inne nu, efter tre dagar med regn den tredje. Fast då körde inte jag eftersom jag jobbade. I slutet av den andra dagen försökte jag lära mig syster att köra vagnarna, det gick sådär, men övning ger färdighet! Fast det är ju Camilla, så man vet ju aldrig...

Igår hann jag också med att duscha Nadja i värmen. Hennes sommarpäls blev jättefin nu. Fast hon hatar att duscha, trots att hon fick äppelgodisar ibland av mig. Sen tog jag tag i att göra hennes svans fin och smörjde hovar ock sånt, så nu är det bara manen kvar, måste klippa den någon dag. Tur att jag är ledig till veckan, då ska jag hinna med att storstäda andra änden av stallet också.

Har börjat tänka ut en lista på vad jag ska handla i Ullared. Det är faktiskt inget jag direkt behöver just nu, men jag hittar säkert något när jag kommer dit! Ska leta efter vardagsbestick tror jag, Linn köpte jättefina där när vi var där förra gången. Och eftersom jag inte könner för att äta med mina silverbestick till vardags när jag flyttar kanske det är en bra idé =)¨

Dom ringde precis från jobbet,frågade om jag ville jobba natt mellan mån och tis. Eftersom jag velat prova det så sa jag såklart ja, får se om jag orkar hålla mig vaken :P Så ikväll blir alltså inte miott sista arbetspass för sommaren...

Traktorn (och en av vagnarna) som jag körde:

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej då ses vi inte då :(

2009-08-09 @ 13:18:53
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: Camilla

tss, gick ju skitbra :D

2009-08-09 @ 14:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0