Ullared i morgon!

2009-08-16 | 12:52:21 
Idag blåser det lika mycket ute som om man stack ut huvudet ur bilen i 90 km i timmen. I alla fall enligt min syster, hon provade på vägen till Göteborg.

Annars har det inte hänt så mkt, fixar lite inför Ullared i morgon. Tvättat bilen och sånt. Bara för att vi kommer från landet så behöver det ju inte se ut som vi gör det =)
(Påminner lite om vägen till Göteborg när vi hamnade bakom en gödselspridare som spred över vägen + våran bil. Sedan luktade det koskit om oss hela tiden).
Så i morgon blir det att gå upp halv 4 på morgonen. Roligt värre, man får tänka att det är värt det.
Eller, det har faktiskt hänt saker, men jag skriver om det när vi kommer hem igen, måste tänka över det lite också sånt. Inget som vi ska prata om i bilen i morgon direkt.

Förresten fick jag skattapengarna i fredags, alldeles lagom till Ullared =)
I em ska jag till Linn. TW-party. Träffa Casper och sånt =)

Kommentarer
Postat av: Elin

Vaddå inget vi ska prata om i bilen? :O

2009-08-16 @ 15:18:33
Postat av: Anonym

hhehehehe yeyy!

köp någe åt mej :D



ne men



sv: jojo det var kul men nu är ja hemma!

2009-08-16 @ 16:07:49
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0