Hööks invigningen i Karlstad

2009-08-28 | 18:00:23 
Torsdagen var en kö- dag...
Började med att jag hämtade Marie (jag hittade!) och vi fick stå på kö på E18 eftersom den skulle förbi massa bred-last fordon vid vägbygget. En kvart senare fick vi åka vidare och lyckades faktiskt få plats på parkeringen precis bredvid Hööks. Var där en kvart innan dom öppnade, men det var redan lite kö in.
Affären var riktigt fräsch och fin, men grejerna var ju i stort sett samma som i katalogen. Hittade 2 par ridbyxor och fick stå i kö till provrummet ett tag, men dom är riktigt sköna :)

Hittade en annan typ av munkorg till Nadja också, den kostade bara 150 kr så jag köpte den (till Nadjas stora besvikelse...). Hon kan få i sig ännu mindre mat med den. Kollade runt lite mer men det var folk överallt och försökte sen hitta Marie men det tog nog i alla fall en kvart innan jag hittade henne :P Sen fick vi stå 45 minuter i kö innan vi fick betala eftersom dom hade strul med kortapparaterna.

Åkte hemåt, fick stå i kö på E18 igen av ngn orsak. Bestämde oss för att hoppa in i McDonalds och äta, klockan var ju ändå halv 2. Där fick vi stå i kö igen. Till slut kom vi hemåt i alla fall :)
Det var en kul dag, med massa hästprat och sånt som hör till!


Nya ridbyxorna, bruna helskodda (699:-) och gråa halvskodda (250:-)

 
I morgon bli´re Segersjö, men det ska regna och om vi har otur blir det inställt, men det ska vi inte hoppas på. SKa ta med mig kameran såklart, lägger upp lite bilder sen!

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0