090819 - höst...

2009-08-19 | 20:27:19 
Dystert inlägg förut, men det är som det är just nu :/ Jag måste komma på en lösning. Snart. Helst i morgon.

Har varit & klippt mig idag, mitt "långa" hår är borta :´(  Hatar att det ska bli så slitet jämt. Träffade nästan Ida där, hon borde ha gått 10 minuter tidigare hemifrån sig :P
Funderar på om det är värt 1500:- för ett Pessoatäcke till Nadja. det är det väl egentligen inte, men jag vill ha ett...
Lägger ut två nyatagna bilder, såg att det var länge sen sist :)

Förresten så har Nadja börja fått sin vinterpäls. Tråkigt. Då är det höst nu :/





// Jenny

Kommentarer
Postat av: AK

Det går nog bra ska du se :) Gör det du känner för och skapa lösningar senare...

2009-08-20 @ 11:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0