Två tungor på en och samma saltsten.

2009-04-27 | 20:23:23 


Du är så snäll och rar
Du är den bästa vän jag har
Min bästa vän kommer du förbli
För ingen har så kul som vi
Vi hittar alltid på en massa trams
Och om vi bråkar blir vi alltid sams

Du är den bästa vän jag har

--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--

Man kan inte slicka en i taget, nej, man måste göra det samtidigt... Men söta är dom!
Myggmedel & flugpannband nu.
22 grader idag även utan sol!
Ge mig mer sommar! 

Min syster var "jätterolig" igår. Hon hittade rosa hårfärg, sån där man hade när man var liten, och sprayade i både mitt hår OCH i Nadjas svans. Jag kunde ju i alla fall duscha.
Nadjas svans syns lång väg.. Hoppas det regnar någon dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sötishästar :)

jo du, tack för det iallafall. plus att hon bara rullade den sidan . haha jag ville bara gå ut och spola av henne igen :p



hur äre me dej? kramis

2009-04-28 @ 21:47:05
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: AK

Hahaha vilket spratt :P

2009-04-28 @ 21:56:33
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0