Program =)

2009-04-26 | 19:14:37 
Kollar programet till Sthlm Horse Show, pappa undrar vilken dag vi ev. ska ordna bussresan på. Jag vill fredagen, då händer typ allt kul, men pappa vill lördag eller söndag. Tittar nu och söndag verkar ju bäst kanske...
Kolla själva på: www.stockholmhorseshow.se
Sen vill jag åka då vi är där hela dagen, men det ville han nog inte heller. Vi får se.

Försökte ta bilder på Nadja igår, det gick inget bra för Olle stog HELA tiden 2 cm från kameran. Han är en riktigt linslus! Eller bara nyfiken...

Red Olle idag på banan, gick bra, bättre än jag trodde. Hade förväntat mig att jag skulle ramla av :P Han kan inte så mkt dressyr, men det blev lite lätta övningar i alla fall. Han var lugn på vägen hem också, testade mig inte så många gånger, typ 10 på dom 400 metrarna det är hem eller något.








Kommentarer
Postat av: hanna

Fin bild :)

Hur gammal är du btw, de vet ja ju inte :)



jo säger det samma, springer ja får jag väl astma anfall, fast det är sjukt skönt att springa!

2009-04-26 @ 20:01:45
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: AK

Hahaha bara 10 ggr :P

2009-04-26 @ 21:37:59
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0