Trevliga dagare (eller inte)

2008-09-18 | 16:27:50 
Jag tycker inte om att åka buss längre... Mina dagar gå nuförtiden ut på att åka buss, sitta på föreläsningar, åka buss igen och sen plugga. Det värsta är att på alla sakerna sitter man stilla! Efter en sådan där dag har jag faktiskt ont i benen, man är ju van att få röra på sig lite mer ju! 

Och sen förstår jag inte riktigt det där med att AK tycker att jag ska jobba lååångt över åldersgränsen till pensionen... Hon vill väl att jag ska betala in skatt till sammhället så att hon får mer pension :P Nej, men i alla fall så ska jag få jobba på söndag kväll, skönt :)
Försökte fixa det där med trådlöst internet på skolan idag, men lyckades inte, får försöka igen nästa gång jag orkar släpa med mig datorn in en hel dag :( Och man vågade ju inte ställa ifrån sig den heller.

Nu ska jag plugga en stund (ngn som är förvånad?) sen blir det en promenix med Lovis :P

// Ha d bra & använd hjälm i bussen ^^

Kommentarer
Postat av: AK

Sorry :p Det blev liute för många år :P Jag tar tillbaka ett par stycken ^^

2008-09-18 @ 17:22:18
Postat av: AK

Ja det var det :) Men dessvärre så hade farsan glömt Johan o mig så han hade stängt av bastun...

2008-09-21 @ 18:38:24
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0