Jobbet idag

2008-09-13 | 21:10:54 
Idag var jag och jobbade, 7-15, eller ja, i alla fall försökte jobba. Jag och Jossan satte igång hårt i morse, och rätt om det var kom Jan in och skulle dra en rolig historia. Fast typ innan han hann börja så hörde man hur dom andra ropade på honom där utanför :P Fast jag fick höra den senare, men kommer inte ihåg den, handlade om några indianer i alla fall :)
Sen hittade han på en massa "roliga" saker och upplyst mig om en del saker om min ena faster. Men jag vet inte hur mkt man kan lite på honom. Fast det var kanske sista gången vi jobbade tillsammans, han stannar i landstinget när Utsikten går över till kommunen så vi ses nog inte mer där. Men kanske ngn annan stans :P

Förresten så tyckte han att jag skulle bli sjuksköterska och sen missköta mig så att jag fick börja jobba som undersköterska så kunde jag få jobba tillsammans med honom. Fast jag tror inte att jag ska satsa på det :P

Just nu spelar jag röj-flaggor mot Ida - och jag leder ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken faster ? :P Carina eller ?

2008-09-14 @ 21:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0