En, som vanligt, (o)planerad dag

2008-09-11 | 21:38:48 
Jag trodde att jag skulle hinna med allt idag, men som vanligt gjorde jag inte det.
Började med att plugga en stund på förmiddagen, efter vad jag tycker en liten skönt sovmorgon :) Åt sedan och skulle plugga igen men så skule ju veterinären komma till en ko så jag fick leta reda på farfar istället. Sen så skulle jag säga till Linn när hon kom att hon inte fick skicka med mjölken så blev jag ju stående en stund att prata med henne.

Efter det så tänkte jag att jag skulle rida. Och Nadja var ju som vanligt längst bort i hagen då. När jag kom bort till stallet, tänkte ta ett dressyrpass, så mötte jag Charlotte och Cissi och dom övertalade mig att följa med dem ut istället :P Dom tyckte att det skulle vara tråkigt för mig att rida själv i paddocken. Så vi red en sväng, över järnvägen och så och kom hem i lagom tid att jag skulle hinna duscha och äta innan jag åkte och kollade på hoppträningen i Ängebäck. Det var en kul träning idag, ska nog prova en del av sakerna med Nadja när hon blir frisk. Fast då kan jag ju i och för sig vara med och träna jag med ^^ Det längtar vi till :)

Och nu hamnade jag vid dator en stund. Fast jag ska faktiskt snart gå härifrån, jag lovar :P Ska väl hitta på ngt en stund och sedan sova. Får väl ta ett tag och läsa med imorgon. Än så länge är det ju faktiskt ingen panik, men det är skönt att få en del undanjobbat. 

Har i alla fall en jobbig vecka framför mig. Ska in till skolan varje dag. OCH på måndag ska jag vara där mellan nio och sju på dagen. Så jag kommer att vara VÄLDIGT trött när jag kommer hem då. Kommer typ få släpa mig av bussen eller så kommer jag att somna på bussen och hamna ngn annan stans :P Jag lovar, det kommer att hända snart... 

Igår så var det studentmässa på campus och när jag och Frida stog och pratade med en försäljare så blev det inte en så lyckad utgång :P
Det var en "gubbe" från studetspexet som var krutryggig och sminkad som sa hej till oss. Sen så skrämde han oss. Rejält. Och alla omkring skrattade åt oss :/  Fast såhär efteråt är det ju ganska kul :P Senare såg vi att han skrämde en annan så hon tappade kaffekoppen och fick på sig. Det var ju inte så snällt precis. 

Nu ska jag nog ta och gå och göra det där "vettiga" som jag skulle göra. Får väl se vad det blir. TV:n kanske? ;P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0