Tidig morgon

2008-10-13 | 18:29:23 
Idag fick jag gå upp halv 5 - eftersom jag började vid 8. Inte så kul, speciellt eftersom det inte direkt gav ngt så jag kunde lika gärna ha sovit en timme till under mitt nya duntäcke och med min nya kudde =D
Imorgon blir det grupparbete tillsammans med en från Karlskoga, så vi ska träffas där inne tänkte vi. Blir en liten sovmorgon mot imorse i alla fall! Jag ska inte vara inne förrän 10 och ska ta bilen =). Men ska gå upp ngn timme innan jag behöver och plugga - då hinner jag med lite dressyr på eftermiddagen med Nadja <3. Då blir hon "jätteglad".


Det Camilla sa i telefonen var i alla fall först "hej" sedan kom ett ööööö innan hon kastade över telefonen till mig. Jag kommer definitivt få be om ursäkt när jag träffar henne nästa gång!
 
Nu är det bäst att plugga en stund, ska kolla på Sjukhuset sen och efter det ta in hästarna för kvällen.
Det regnar ju lite...
Tror förresten att jag börjar bli sjuk också. Jättebra nu när jag har hemtenta på onsdag. Har frusit i flera dgr nu. Ska lägga mig tidigt ikväll =)

Kommentarer
Postat av: Elin

Flytta till Örebro! Btw är du och Camilla intresserade av att åka till Ullared nu snart?

2008-10-14 @ 16:57:35
Postat av: Camilla

svar till Elin: JAAAAAAAAAAAAAA vi är jätteintresserade ! Iallafall jag :D :D :D snacka på fredag dirr :D

2008-10-20 @ 20:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0