PM:et & gårdagskvällen

2008-10-29 | 16:25:29 
Nu är PM:et inne i alla fall. Det känns skönt att blackboard bestämmde sig för att fungera igen :)
Fast jag är ju fortfarande inte frisk och det var ju synd.. Hoppas på attbli bättre imorgon :)

I går kväll så var jag i alla fall hos Ida tillsammans med Elin och Camilla. Vi började med att äta pizza från Mem&Zin och snoka runt i Idas (inte så välstädade^^) rum. Sedan spelade vi Alias, Svensson frågar svensson svara, kort och Backpacker. Vi hann också med att snoka lite på Idas dator och Ida lekte paparazzi.. Det är sådant man får lära sig på mediaprogrammet i Örebro =). 
I alla fall så var det en rolig kväll som vi borde göra om, fast kanske hemma hos mig nästa gång? Det var -4 grader när vi skulle åka hem sen, fast jag och Camilla hade ju vintedäcken på... Man kan ju altid undra om det var halt för Elin hem??? 
Nej, nu ska jag ta mig en lite promenad, jag tror att det kan vara skönt att komma ut en stund faktiskt =) Även fast febern håller i sig.

Man är förresten ett ord man inte får använda om man skriver ett inlämningsarbete på universitetet... Bara så att ni vet :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0