Jobbat

2008-10-04 | 14:59:31 
Idag var det att jobba igen. Dom har ju gått över till kommunen nu i onsdags så allt var lite "kaos-aktigt" kändes det som. Men det fixade sig till sist. I alla fall typ en halvtimme innan lunchen kom :P Hoppas på att det är bättre imorgon bitti =)

Dimma över gärdet

Ska nog ta och rida en sväng, Nadja kommer att vara jättepigg idag eftersom vi var ute och sprang en massa igår. Hon skuttade ner i diket vid ett tillfälle så jag höll på att flyga av. Då blev jag arg på henne och då bockade hon så jag höll på att flyga av ännu mer =)



Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Hehehe det kommer att gå så bra så :) Du brukar ha en förmåga att oroa dig för mycket ;)





Hahaha det skulle jag ha velat sett ;) Hahah

2008-10-04 @ 16:01:49
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0