Idag - torsdag (snart helg)!

2008-10-23 | 15:37:57 

Dagen har gått riktigt snabbt. Men nu är det ett av tre grupparbeten mindre i alla fall =). Imorgon blir en ganska soft dag, behöver inte pka förrän 7 bussen och har sedan bara en föreläsning - Statistik 3 - innan det att jobba lite (och göra klart) ett till grupparbete. Så jag beräknar att jag kommer att vara hemma med 2 eller 3 bussen =). Sen blir det nog en lugn eftermiddag som antagligen kommer att innehålla en ridtur.
Fick lön idag, alltid lika kul, och som vanligt mer än vad jag trodde att jag skulle få. Kommer att bli spännande om en månad när jag får från kommunen...

Längtar lite till Jönköping på Lördag - även fast vi åker vid 5 på morgonen hemifrån.
Blir nog spelkväll på tisdag också hoppas jag, vi tror att vi har lyckats fått ihop 3 scheman & en vilja =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0