Ljusparty --> hos Bea.

2008-11-16 | 20:43:27 
Ak glömde tydligen pressa mig ikväll, men det gär inget =)
I alla fall så var jag hos Bea på Partylite party och jag köpte faktiskt lite ljus =). det går ju åt under mina lååååånga pluggtimmar tillsammans med mina otrooooligt intressanta böcker. Sen efter bara en och en halv timme så ville Camilla komma hem och plugga. MEN det första hon gjorde var att sätta sig framför TV:n och kolla på hål i väggen. Men det är hennes problem =)
Jobbade idag också, det gick rätt så bra, var en halvlugn dag. Lite dramatik och lite skämtande. Men allt löste sig nog till det bästa tror jag. Kul hade vi den mesta av tiden i alla fall.

Imorgon ska jag, tyvärr, och klippa mig. Och så ska jag plugga och rida. Sen hinner jag nog inte så mkt mera. Tror det blir att läsa cellen, vävnader, bakterier och virus. Och lite metabolism om jag hinner. Beror väl lite på vad jag orkar. Fast först ska jag ha sovmorgon, har inte haft det på väldigt länge. Sen blir det att gå upp halv fem, halv 6, halv 6 och halv 5 igen innan det blir helg och 80 års fest för mormor!

Kommentarer
Postat av: Ida

Camilla Camilla ujujuj:P haha min mormor fyller 75 på lördag :D

2008-11-17 @ 18:17:59
URL: http://jagharingenaningjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0