AK var här =)

2008-11-09 | 17:31:20 
Igårkväll tittade AK och hennes mamma förbi en stund, redan innan jag hade fått av mig ridkläderna :P I alla fall så fick jag lite försenade födelsedagspresenter från henne . dom var jättefina! Sedan kollade jag och syrran på High School Musical och Svensson Svensson.

Sitter och försöker komma på vad en sida på internet heter, som jag har glömt bort. Hittar den inte på google heller. Får väl leta vidare...
Red ut en sväng med Linn nyss, och när vi hade kommit halvvägs började det regna - vi kom hem genomblöta och iskalla.

Tenta imorgon då. Känns ju inte så jättekul... .... ...

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Ja vi lyckades komma så lägligt :P Bra att du tyckte den var fin ialf :) Var så kul att ingen lyckades få tillbaka den på första försöket ;)

2008-11-09 @ 19:24:27
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: Camilla

att ingen lyckades få tillbaka den på första försöket beror ju på att inte jag pröva :) :p

2008-11-09 @ 21:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0