Planterat granar

2008-05-19 | 21:23:46 
Började dagen utan att ha miljökunskapslektion klockan 8, det blev en ridtur tillsammans med Linn & Orliks istället. Det gick ganska bra, Orliks var pigg på ditvägen och Nadja var pigg på hemvägen. Men annars så var de snälla.

Hade samhällskunskapsprov på eftermiddagen idag, gick väl ganska bra, men det kunda ha gått bättre om vi inte hade dåligt med tid på oss, man kännde sig lite stressad på slutet.

Efter det så var jag ute i skogen med pappa och satte lite plantor, jag satt väl ca 180 st så det var inte så många. Men i alla fall :P

Imorgon blir det en lång exkursion med miljöpolitiken och sedan blodgivning på eftermiddagen. Får väl se hur det går. Med blodgivningen alltså.

Förresten, min syster har dålig humor. Dom har tydligen två Tim i sin klass. Så då kom dom på att när båda går så kan man säga: "Timmarna går" Det skrattade hon jättemycket åt... Även fast det inte var någon annan som gjorde det...

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag skrattar :)

2008-05-20 @ 21:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0