Bugarien - här kommer vi!

2008-05-23 | 14:11:43 
Nu har jag i stort sett packat klart inför avresan imorgon vid elva med tåget. Har bara kvar saker som jag måste packa ner imorgon så det är skönt. Jag klarade viktgränsen på allt också, jag kan till och med köpa med lite saker hem. Då har man ju tagit slut på lite också :)

Ikväll blir det grillkväll hos Lollo tillsammans med Anna, AK, Lollo och Bea. Alltså vi som ska med på resan. Det blir nog kul. Så att man inte hinner bli nervös inför flygningen.

Vi skålade förresten på biologin i dag, för att Tore hade fått ett barbarn under natten och för att vi ska ta studenten ^^

___________________________________________________________________________

Nu ska jag ut och rida i alla fall, en sista gång innan vi åker. Eller så kanske jag går upp tidigare, typ vid 5 imorgon och går en sväng med Nadja eller nåt. Så att hon kommer ut en stund. Minna ville i alla fall rida när jag var borta, så det blir nog bra. Hoppas att det går bra för henne och att Nadja är snäll mot henne :P

igår när jag Charlotte och Linn var ute och red runt Strömtorp så skulle vi gå över en järnväg och dom är ju jätteläskiga enligt Nadja. Vi hade en cyklist bakom oss (som senare, tyvärr, visade sig vara matte-leif, hoppas jag såg fel). Charlotte var redan över men när jag och Linn var halvägs över så fick Olle också för sig att det var farligt så han flög in i mig och Nadja. Tur att det gick bra, får väl se om jag får någon kommentar av Leif sen :P
___________________________________________________________________________
Om 1 dygn är jag i Stockholm
Om 2 dygn är jag i Bulgarien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0