Sommarlov, eller vad?

2008-06-16 | 13:35:12 
På frågan om det någonsin kommer en del två av bulgarien... Kanske, vem vet :P

När jag tog studenten tänkte jag, vad skönt, en sommar när man har jobb och ändå kan ta bdet lungt - trodde jag. Det känns som jag hittils har jobbat mycket. Den längst ledigheten har jag nu, och den kommer att vara i tre dagar.
Men annars går det ba på jobbet, fick min delegering i lördags, så nu får jag dele ut medicinerna till de som bor där. Har till och med fått nycklar så jag kommer in överallt. Vilket ansvar...

Min digitalkamera gick sönder i Bulgarien,,, en ny är på väg till mig på posten :) Hoppas att den är bra, den var i alla fall dyr :P 
Camilla är på läger så det har varit fritt från henne i flera dagar nu hemma. Skönt. Det är tyst och lungt hemma, ingen som pratar hela tiden :P

imorgon kommer Stefan (hovslagaren) hit så får vi se om han lyckas få ordning på Nadjas hovar. Och sen på onsdag innan jobbet så ska jag till veterinären med Lovis, hon ska få den årliga vaccinationen. 

Nu ska jag fortsätta städa... tråkigt...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0