Nadja <3

2008-06-24 | 19:47:19 
Ja, nu har vi då haft Nadja i mer än 6 år. Det är också mer än hälften av hennes liv. Och jag har inte tröttnat på henne. Men det kommer jag noh aldrig att göra, hoppas jag i alla fall.
Hästarna har fått flytta till en ny hage som är vid farfar. Det blir ett väldigt cyklande fram och tillbaka dit för mig. Men de har i alla fall en jättebra hage nu, men massor av mat i. Så de kommer säkert kunna gå där ganska länge. Nadja gnäggade till och med till mig när jag cyklade förbi hagen en dag :)

På jobbet idga gick det väl bra. Vi var fem personer på A sidan så det var jättebra, men vi var ändå inte klara förrän ganska sent... Och sen har vi ju våra feriejobbare också som hjälper till med en del saker som vi inte hinner med (eller inte vill göra :P ).
igår frågade Jan alla på jobbet om de hade en barkskrapa att låna ut, men det var det ingen som hade (fast tydligen så hade vi en enligt pappa). Jag hörde sen att han hade köpt en och när han hade kommit hem igen så hade grannen haft en att låna ut :P

Nu tror jag att jag ska hitta på ngt vettigt. Jag är ju ledig imorgon så jag behöver ju inte sova så tidigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0