Nervöst, eller?

2008-07-09 | 22:08:38 
Imorgon så kanske jag vet hur jag ligger till inför universitetet. Det kan bli spännande, eller VÄLDIGT nervöst. Tänk om jag inte har en chans? Om jag är struken? Fast jag kanske inte vet imorgon, kanske dröjer det till på tidsag. Kanske är lika bra att det dröjer, ifall det är ett dåligt besked som kommer.

Red ut med Nadja idag, hon var överdrivet pigg* suck... Fast jag kan ju inte skylla på någon annan än mig själv, eftersom det är jag som har ridit henne så att hon har fått bra kondition.

Picknick i kohagen igår, i Askersund. Det var kul. Åkte dit med pappa, Patrik, Linn & Fanny. Det var en fin ladugård vi fick se också, jag tyckte att pappa skulle bygga en likadan :P Men det ville han inte. Den var nog ganska dyr.


På fredag blir det Örebro tillsammans med Linn, ska följa med henne och hämta hennes hundvalp :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Det kommer gå sketabra jue!

2008-07-10 @ 12:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0