Besök på örebro universitet

2008-07-26 | 14:55:19 
Idag var jag och Ida på "öppet hus" där och det var JÄTTEVARMT! Det var typ 30 grader och då skulle vi gå omkriing en massa i den värmen :/ Men det gick ganska bra, även fast Ida kommenterade på vägen hem att lugtkonditioneringen i bilar var en av de bästa uppfinningarna som kommits på.
Det var i alla fall mycket folk där.
Det jobbiga var, att under rundvandrigen så sa de bland annat att det redan var väldigt ont om lediga studentlägenheter. Och det är ju INTE bra för mig precis. Men det kanske löser sig om man har tur.  Har nu i alla fall bestömt mig för att gå i Örebro. Jag kom ju ändå in där och det verkar faktiskt bättre än Karlstad.

Igår var jag ioch mina syskon och badade i Gryten tillsammans med Lovis. Det var kul, vattnet var skönt och Lovis gick i frivilligt. Patrik hittade 6 golfbollar i vattnet och det var nästan bara vi där.

På torsag blir det hoppträning med DRKS  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0