Sista skoldagen innan julafton

2008-12-22 | 21:52:02 
Det var härligt idag - när jag satte mig på bussen och satte på julmusik på ipoden och råkade somna ;P Tur att Cissi ringde mig så att jag vaknade innan jag skulle gå av i Karlskoga (tog bilen dit i morse). Sedan var jag till Granngården och köpte hundfoder och en sista julklapp till Linn innan jag åkte och tänkte överraska AK med hennes julklappar.
Som tur var så var hon hemma - men såg tyvärr inte så överraskad ut :P

Sedan blev det att tanka bilen innan jag åkte hem - och vad väntade inte på mig? Jo - en julklapp från jobbet! Visserligen inte något dyrt - men man kännde sig ändå uppskattad och jag hade definitivt inte väntat mig något därifrån. Chefen hade till och med skrivit på kuvertet :P
Sedan blev det att mocka - Linn är ju ledig ända fram till den 7 jan. Men det gick bra, pappa erbjöd sig att hjälpa mig men kom ut lagom till att jag var klar. Han hann bara fylla på vatten. Men det var ju snällt att han erbjöd sig i alla fall ;P

Känner mig lite trött just nu - i morgon blir det en ridtur tillsammans med Linn & Olle + att jag ska plugga resten av dagen. Fast på kvällen så blir det väl att klä granen - det ska jag inte missa!
Snögubben Börje - 2007

Kommentarer
Postat av: Persson :)

Nej det ska vi inte missa :P

2008-12-22 @ 22:18:50
URL: http://jagharingenaningjagvetinte.blogg.se/
Postat av: AK

Sorry :P Jag ska bli det nästa år !! ^^

2008-12-23 @ 15:43:07
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0