Ge mig inga julklappar i år!

2008-12-20 | 21:34:48 

Varför ?
- För att jag definitivt inte är värd det i år.

Jag har inte hunnit rida Nadja sen jag började på universitetet mer än 2-3 gånger per vecka.

Jag hinner aldrig vara med mina kompisar eftersom jag pluggar hela veckorna och jobbar nästan varje helg. Och när jag inte gör det är jag så trött så jag inte orkar. Charlotte har smsat mig massor av gånger och undrat om vi ska rida tillsammans. Men jag hinner inte. Ak vill ha filmkväll & Ida vill gå på mellandagsrea, och jag bara sviker för jag ska jobba eller plugga... Alla säger att dom förstår att jag har mycket att göra- men det borde dom inte säga. det borde egentligen inte vara någon ursäkt för att inte hinna...
Den enda som borde ge mig en julklapp i år är jobbet - för där har jag alltid ställt upp. Faktiskt alla gånger utan en.

Jag har kommit på ett nyårslöfte - ett som jag & alla andra kommer att behöva tror jag.


Kommentarer
Postat av: AK

Äsch skärpning !! Jag tycker det är jättebra att du tar universitetet på allvar så du faktiskt blir något !! Och jag hade inte räknat med något annat heller då du kom in :P Ta det lugnt vännen !! :) Jag finns ju kvar här ett tag till, så filmkvällar hinner vi allt med !! :) Men det är bara att säga till om du ångrar dig vet du :P Kommer på fem röda ^^



Kram på dig :)

2008-12-21 @ 00:35:31
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: Camilla

jobbet gav dej ju faktiskt också en julklapp :D



men om du jobbar mkt nu kanske du kan ta ledigt sen någon helg. fast det med rean var tråkigt och jag kan behålla din julklapp ;)

2008-12-22 @ 19:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0