Dan´ före dan´

2008-12-23 | 17:32:38 

Hästarna uppskattade inte mina julsånger i morse vid halv 6, det tyckte jag var lite elakt - jag var ju faktiskt i julstämmning då!
var ute och red tillsammans med Linn & Olle på förmiddagen - det gick bra, Olle var jättelungn trots en vila på 1 månad. Det var skönt. Gick till och med förbi skogsmaskiner som var igång utan att han brydde sig :)
Nadja hade vaknat på fel sida i morse- hon var jättearg på mig. Jag ska inte sjunga julsånger för dom i morgon. ÄVEN fast det är julafton. Får ta den blomstertid istället. Hon kanske längtar efter sommaren...


Visst låter det lite egoistiskt att säga att man hoppas på att man får alla julklappar man vill ha i morgon - men så är det faktiskt. Att jag hoppas på det. Och jag hoppas att alla jag känner också får det de vill ha- och lite till!


Kommentarer
Postat av: AK

Men det var ju min påse !! Haha. Ska bli spännande att öppna den imöra !! Dina brukar vara de mest roligaste jag får ^^

2008-12-23 @ 22:56:23
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0